Het is wel duidelijk waarom u De Morgen moet lezen. De Morgen biedt een verhelderende kijk op het nieuws in binnen- en buitenland, en bericht met open geest over wat leeft in de samenleving en in de wereld van politiek, cultuur en media. De redactie bestaat uit topjournalisten die het verschil maken met verslaggeving die dieper reikt maar ook toegankelijk en menselijk is. Met eigen nieuws, onderzoeksjournalistiek, scherpe opinies en spraakmakende interviews staat de krant steviger dan ooit op haar poten. 

Juist in woelige tijden zorgt De Morgen voor duidelijkheid. De krant kijkt voorbij de waan van de dag en durft dwarse denkbeelden te omarmen. Dat wordt sterk gewaardeerd door een bijdetijds leespubliek dat op zoek is naar betrouwbare berichtgeving, achtergrond en inzichten bij het nieuws. De Morgen is dan ook de jongste en mooiste kwaliteitskrant van het land. Dat vinden ze in het buitenland ook: met haar vormgeving won De Morgen meermaals internationale prijzen.

450.400
dagbereik
236.500
dagbereik papier + digitaal
232.000
dagbereik web + app

Nog meer De Morgen

Onze merken en hun afgeleiden versterken en vullen elkaar aan, of laten je net toe gerichter te adverteren. Een boodschap die je communiceert over een mix van platformen heen, matcht met de gewoontes van je publiek en heeft meer impact. Hieronder vind je het merk De Morgen en alle afgeleiden:

Adverteren in De Morgen

De Morgen maakt deel uit van de brede merken-portfolio van DPG Media en mag zich met trots de jongste betalende krant van Vlaanderen noemen.



Bovenaanzicht van De Morgen krant en afgeleide merken op tafel